sobota, 26 grudnia 2009

Warszawskie super-auta, czyli car-spotting w moim wydaniu.. [2009]

Koniec roku to czas podsumowań. Tak więc tak jak w poprzednim roku stworzyłem zestawienie najciekawszych aut ( LINK), jakie udało mi się sfotografować na ulicach Warszawy.

Zacznijmy od zdjęć :


Aston Martin V12 Vantage


Aston Martin DBS


Audi R8


Bentley Continental GT Speed


BMW Z8


Chevrolet Camaro RS


Dodge Viper


Ford Thunderbird


Ferrari 360 Modena
Pełna sesja : link



Ferrari 430 Scuderia


Lamborghini Murcielago LP640


Lamborghini Gallardo (razem z Ferrari F430)


Maserati Granturismo (razem z PGO Roadster)


Maserati 4200GT


Mercedes SL63 AMG 2008


Mercedes SLR Mclaren


Mitsubishi Lancer Evolution IX MR


Porsche 911 Turbo


Porsche 991 GT3RS


Porsche Cayenne TechArt Magnum
Pełna sesja: link


Oczywiście nie są to wszystkie samochody na jakie można natknąć się w stolicy.
Oto pełna lista pojazdów jakie fotografowałem lub po prostu widywałem na ulicach, imprezach lub wystawach :)

Abarth: 500, Grandepunto
Aston Martin : DB2, DB7, DB9, Vanquish, DBS, DBS Volante, V8 Vantage
Audi: S5, Q7 V12 i ABT, R8 V8 i V10, RS4, RS6, S8
Bentley: Continental Flying Spur + Speed, Continental GT, Continental GTC, S2, Mulsanne, Arnage
BMW: M3, M5, M6, Z4 2009, Z4M, Z8, X5M, X6M,5GT
Chevrolet: Camaro RS, Corvette C05, C06 i Z06
Catterham 7
Dodge: Viper, Charger, Challenger
Ferrari: 328GTS, 360 Modena, 360 Spider, 430 Scuderia, F430, F430 Spider, 575 Maranello, 599 GTB
Ford: Thunderburd, Shelby GT500, Mustang GT 2010, Focus RS
KTM: X-bow
Lamborghini: Gallardo, Superleggera, Murcielago LP640
Lexus: IS-F
Maserati: 3200GT, 4200GT, Gransport, Granturismo, Quattroporte
Mercedes: C63AMG, CL63AMG, CL65AMG, ML63AMG, S65AMG, SL63AMG, SLR Mclaren
Mitsubishi: Lancer Evolution VI, VII, VIII, IX, IX MR, X, Lancer Ralliart
Nissan: 370Z, GT-R, Skyline R33, R34
Opel: Gt, Speedster
Porsche : 911 (993,996,997) Carrera, 911 (993,996,997) Turbo, Boxter, Cayman, GT3, GT3RS, Cayenne Magnum, Panamera
Toyota: Supra
Ultima GTR

Z pewnością trochę aut pominąłem, bo nie sposób wszystkich zapamiętać czy uwiecznić na karcie aparatu. Sezon był całkiem ciekawy, mam nadzieję, że następny będzie obfitować w większą liczbę moto imprez, a dla mnie w ilość prywatnych sesji zdjęciowych :D
Po raz kolejny udowadniam, że na polskich drogach również można spotkać bardzo ciekawe auta niemal każdego dnia. Wystarczy się rozejrzeć :)

I jeszcze na koniec mały bonus..

Super Turbo Kaczka czyli Mazda 2 :P

Wszystkich zainteresowanych moimi zdjęciami zapraszam na moje oficjalne portfolio : tdabrowski.pl.
A także na Digart i DevianART

I to by było na tyle w tym roku jeżeli chodzi o auta :)

2 komentarze:

Antygon pisze...

Brakuje Ci Panamery :D
chyba Kuba Wojewódzki się nią wozi.

Tomasz Dąbrowski pisze...

A panamera też była :) Zapomniałem o niej, dzięki za komentarz :) Nie, on ma Ferrari :)